RÖTT HÅR ÄR VACKERT!

Jag är så nedrigt trött på att behöva läsa alla blonda fjortisars tjat om att blondiner har roligare och blablabla. Om ni nu är så j*kla blonda och har varit det hela ert liv så vet ni inte alls hur kul vi brunetter har, eller hur? Så knip keft om det.
Och sen vill jag bara säga en sak, kan ni sluta kalla alla rödhåriga för ginger kids och säga att alla rödhåriga är lesbiska?! Shit.
Jag känner många med naturligt rött hår och ingen av dom är lesbiska och dom är ändå hur söta som helst? Dessutom är det många som färgar håret rött nu för tiden, jag har själv försökt (blev inte speciellt rött, men lite rödaktigt) och jag tycker det är hur snyggt som helst!
När jag tänker på rött hår tänker jag långt, mörkt rött, glansigt och hur vackert som helst. Speciellt i gämförelse med erat sönder slitna fula "blonda" hår som egentligen är mer grådaskigt.
Så sluta säga att alla "ginger kids" är fula och lesbiska och allt vad ni nu säger om dom för det stämmer inte. Ni kan inte dra alla över samma kam!


Hur snygg är inte hon t.ex.?
Fast det är väl därför ni är så sura på dom för att ni egentligen tycker att dom är mycket snyggare än er ;)

Kommentarer
? michelle

Helt rätt,babe:D<3

2009-11-09 @ 23:50:57
URL: http://michibelle.blogg.se/
? rebecca

jag har rött nu (a) :D<3

2009-11-10 @ 10:14:17
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/
? elaine

tycker du jag har sönderblonderat hår? :( <3

2009-11-10 @ 10:44:59



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0