SÅDÄRJA!

Nu sitter jag i sängen med sånt balsam som man sätter i efter färgningen ni vet?
Det känns jätte fräcsht, mitt hår, just nu :)
Men vi får väl se om det blev någon skillnad. Jag tycker det är så tråkigt för egentligen har jag ju typ svart hår vilket gör att man inte kan göra något alls med det i färgningsväg. Alltså man kan ju ändra färgen lite men inte speciellt mycket. Jag skulle vilja göra lite blonda slingor för det kan faktiskt bli snygg. Har sett många mörka tjejer som har blekt slingor och det har faktiskt blivit fint. Ska dock bara övertala mamma om det först ;p
Och blir det gult får jag väl antingen dränka mig själv i silverschampo eller så kan man bara färga över det :]
Men nu ska jag gå och duscha.
Vi hörs när jag är klar! :)♥

Kommentarer
? adam

hoppas de blev rba



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-14 @ 20:56:57
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0