SOV GOTT OCH DRÖM OM MIG :D

För det ska jag göra! I natt drömde jag att jag va en hemlig agent. Ni vet som spy kids? Åh vad jag älskar dom filmerna! :D
Hahaha kalla mig gärna omogen men jag har alltid velat vara en sån hemlig agent eller övernaturlig! Typ catwoman. Jag äääälskar kvinnliga superhjältar för dom visar att tjejer inte alls är så svaga som alla tror.
Ajja, det blir ju nästan ett erkännande här och det skulle det ju inte. Jag skulle bara säga att jag nog kommer drömma att jag är en hemlig agent som räddar världen, hehehe *nöjd*
Jag älskar att vara omogen, det är faktiskt den härligaste känslan som finns! :D
Varför ska alla leka så j*kla vuxna när vi egentligen bara är barn? Nej jag tänker inte bli vuxen på ett bra tag!
Jag ska leva glad och omogen så länge jag bara kan :D
Så nu säger jag godnatt och känner mig hur glad som helst och även med väldiga förväntningar på nattens alla äventyr, alla skurkar där ute får nog passa sig för jag är Dano, Linneah Dano ;) hahaha♥


Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad :D

Kommentarer
? Erica

Jääääääätte fin bild Linneah!<3

2009-11-06 @ 18:58:35
? Julia

Spy kids äger! haha :D<3

2009-11-06 @ 20:01:06
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0