SUNDAAAY

Ja, nu är det ju söndag. Nejmen det är ju faktiskt det :p
Idag (imorgon? :S haha) ska vi inte till mormor och morfar! :D hehehe *nöjd*
Mormor tror att jag ska smitta henne med svinis men liksom ofta jag smittar fortfarande..? Men shit the same, vi låter henne tro det ;p
Nej jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Men lär väl inte få göra något så blir väl att sitta hemma och tråka som vanligt. Borde faktiskt städa på mitt rum.
Det sugiga med det hela är att Handii ska till Malmö och träffa sin lilla pöjk som besöker den fina staden tomorrow och dom ska gå på stan. Hon vill dessutom att jag ska följa med och vill Linneah gå på stan och shoppa i Malmö? Ehm ja?! Jag vill till Zara och Monki och ohhh! *lycklig suck*
Meeen nu råkar det vara så att jag tror icke jag kommer få och sen är jag rätt pank (N)
Så det blir väl inget med det I guess :(
Men jag får väl åka dit någon annan gång, I'll survive... haha♥


Linneah vill till Malmö och shoppa.. buhhuu ;( haha

Kommentarer
? julia

vilken söt blogg du har! :)



och jättelånga ögonfransar :o

2009-11-15 @ 13:04:14
URL: http://frennie.blogg.se/
? A

aaadriiian@bdb (a)

2009-11-18 @ 13:08:57



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0