TORR SOM ETT RUSSIN

Jag är verkligen torr :O haha alltså inte så, misstolka det inte ._.
Min hud är så himmla torr, när jag kliar på benet, armen, magen, ryggen eller något annat ställe (misstolka inte :O hahaha) så typ blir jag helt grå.. Usch så fult. Jag hatar vintern för man blir alltid så torr. Och mina händer ska vi inte ens prata om! Dom blir så torra så dom spricker på knogarna ;(

Dessutom får man statiskt hår på vintern -.- ni vet när man har stora jackor, mössor och halsdukar så klistrar sig håret i ansiktet på en. Fett störigt! Inte för att detta hade något med torrheten att göra men o.O

Mitt ansikte är också torrt.. jag tror jag håller på att bli gammal och gaggig. Ni vet sån gammal torris... då blir väl alla gammla raggare glada för då måste jag ha en gammal torr kille också ._. buuhuu!
Haha nej fy vad jag överdriver! Jag ska börja smörja in hela kroppen med olja efter varje gång jag duschat! Någon som vill komma och hjälpa till? ;) (skämt åsido!)



Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0