TRÅKTRÅÅKTRÅÅÅK

Alltså varför finns det ingen på msn som snackar med mig? Varför är det ingen som smsar mig? Varför har jag den här nedriga svin-sjukan? :(
Blä på allt! Jag vill ut och göööra något! Jag vill få en chans att kunna svara YES MAN! på något! haha :D
Att bara ligga här i min säng är fullständigt slöseri med min tid och även med mitt liv. Jag har slösat bort en hel vecka av mitt liv p.g.a. denna sjukdomen nu och det är inte ens säkert att jag får gå till skolan på måndag (n)
Jag borde kanske smsa Julia och se om vi ska sova över i natt? Hon har ju trots allt också grisis så det gör väl inte så mycket om vi träffas och nöffar ihop eller? :)
Aeehh vi får se vad jag hittar på, annars får ni ju väldigt gärna slänga iväg ett sms till mig eller åtminstonne underhålla mig lite på msn? =)

Kommentarer
? Julia

Varför smsade du inte nöffe?

Jag tycker helt klart att du ska

sy en pälsväst! :)<3

2009-11-08 @ 12:55:11
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0