VARFÖR..?

Hur lyckas jag alltid dubbelboka? ._.
Jag måste börja använda min förgrymmade kalender! Usch vad jag är oplanerad...
Till den här helgen har jag bokat in; fredag - sova över med Nellie, lördag; - middag hos Amanda och lite sånt trevligt, söndag - modell för en dag med Rebecca, va med Handii, Johanna och Ninni och sen kom vi (jag och Handii) på att vi ska till Karlshamn.. alltså shit? Jag måååste ta tag i mitt liv och ordna upp saker och ting.
Blir det Karlshamn så blir det såklart bara det, hinner inte resten. Annars måste jag nog ända stryka en av sakerna. Men isf vilket?
Nej nu ska jag inte tänka på det eftersom jag utgår från att det blir Karlshamn.
Nu ska jag gå och rota fram min kalender!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0