ALOHA

Imorse vaknade jag i vanlig tid, gick upp, sminkade mig och skulle gå och käka frulle.
Men jag hade ont i huvudet som bara den så jag tänkte ta en huvudvärkstablett i smyg *nöjd*
Men icke sa nicke, mamma hörde/såg och då är jag fortfarande sjuk eftersom jag fortfarande har ont i huvudet och därför fick jag lydigt gå tillbaka till sängen igen, sminkad och allt (N)
Vaknade nyss faktiskt och sitter här och deppar för att jag inte fick gå till skolan idag.
Inte för att jag gillar skolan eller så, men man blir liksom helt panikslagen och rastlös av att sitta instängd så här i 3 DAGAR! :O omgomgomg...
Men whatever, Handii kommer nog inom en sväng sen så vi kan planera lite för resan imorgon.
Och jag ska bannemig till skolan imorgon och till karlshamn!
Jag fruktar att jag inte kommer få åka nu eftersom mamma kommer tycka att jag måste vara hemma och vila i helgen. Då kommer jag hoppa ut från vårt fönster :D (vi bor på tredje våningen så förhoppningsvis dör jag, fast antagligen kommer jag bara bli skadad och få ligga på sjukhuset i typ 1 månad... FAIL!)
Men yeye, uppdaterar mer sen!♥


Btw, jag kan minsann också trots att jag är sjuk, mwihihihihi (aa' ;)

Kommentarer
? amie

någon härmas :)

2009-10-16 @ 13:25:34
URL: http://mestamie.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0