BLÄBLÄBLÄ

Jag gick in på fronter idag och insåg att jag har typ 5 arbeten att lämna in... :(
Jag hatar skolan och är en mycket dålig elev :(
Helt seriöst så pallar jag inte plugga men I guess att jag måste.
Kanske borde hoppa av skolan?
Nej, då kan man ju inte bli något och då får man inget jobb och inget jobb innebär inga pengar och det vore hemskt för då skulle jag typ dö ut eller något eftersom man inte kan göra NÅGOT utan pengar eftersom att pengar numera är det viktigaste som finns!
Hur lycklig blir man egentligen av pengar?
Vem är lyckligast, dom rikarikarika kändisarna som dör som flugor av överdoser hit och dit eller vi, vanliga dödliga?
Fundera på den ni!
Men nu ska jag nog ta tag i saker och ting och verkligen plugga lite.
Börjar med att skriva min hälsobok i samband med idrotten (som jag älskar så innerligt, ohja!... not!)
Vi hörs om jag inte möglar ihjäl :)♥


Dagens ungdom...
Jordens befolkning...!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0