FELICIA ESTHELLE LINNEA NYLBÄCK

Jag vet inte vart jag ska börja med tanke på hur mycket det finns att säga om dig.
Vi har nu känt varandra i ca 1 och ett halvt år och det är den bästa tiden i mitt liv. Jag har aldrig haft så roligt med någon som jag haft med dig. Jag lovar, det finns ingen bättre!
Utan dig skulle jag inte vara jag, du är en del av mig och jag kan inte förstå hur jag klarat mig utan dig, din sjuka humor och dina cp ryck i 14 och ett halvt år innan...
Tänk så mycket vi gått igenom tillsammans. Minnena med dig börjar långt tillbaka på Hbg festivalen; "JAG SPYYR JAG SPYYR!" i mördar karusellen. Sen blev du handii när jag tyckte du var så handikappad :D sen var det Teneriffa förra vintern och massa massa mer :)
Vi har ett eget språk som ingen annan fattar. Ingen fattar när vi helt plötsligt säger "Peace" och brister ut i as garv.
Och nu sitter jag här och tänker på att vi kanske kommer skiljas åt. Du är två år yngre än mig så jag kommer gå ut gymnasiet långt innan dig och då vill jag flytta till en större stad eller ett helt annat land. Hur blir det då?
Kommer jag vänta på dig och isf kommer du följa med mig?
Kommer vi ens vara vänner fortfarande då?
Kommer det vara vi tills döden skiljer oss åt?
När jag tänker på detta blir jag tårögd. Tänk att det inte kommer vara du och jag och alla våra roliga skämt...
Tänk så flyttar jag ifrån dig... och sen ses vi inte mer... eller så flyttar du från mig...?
Vem vet? Only time will tell.
Men jag hoppas iaf att det kommer vara vi för alltid för you're the only sunshine in my life.
Det är verkligen så, hur skulle jag annars klarat mig igenom allt som hänt? Du är verkligen allt och jag är så glad för dig.

Men nu känner jag mig så smörig så måste sluta skriva. För ni ska veta att ni inte kommer få se sånna här sentimentala kompis-texter speciellt ofta då jag inte är en speciellt sentimental och känslosam person.
Och för er som inte fattat så är det Handii (aka Jerry) jag skrivit om ;)


Vi för ett tag sen


Vi i framtiden?

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0