FY FÖR TRÅKIGA MÄNNISKOR!

Alltså. Hur pallar man vara tråkig? ._.
Hur kul är det liksom?
Människor som är så himmla ordentliga och bara gör saker man ska, borde och får.
Människor som aldrig gör något roligt, "busigt" och som man egentligen inte borde.
Hur orkar ni leva med er själva?
Hur orkar folk typ i min ålder vakna på morgonen, sätta på sina glasögon, packa sin ryggsäck, borsta tandställningen och gå till skolan där dom sätter sig och pluggar göran hela dagen. Och sedan när skolan är slut så går dom hem och gör sina läxor och sen lägger dom sig 9?
Och sen håller dom på så dag ut och dag in och på helgerna sitter dom hemma med familjen och broderar eller något annat kul.. Shit omg..
Ta tag i era liv snälla tråkiga personer!
Stick ut med era kompisar och hitta på något! (om ni nu har några, annars är det väl på tiden att skaffa sig några?!)
Gör något ni inte får för era föräldrar för en gångs skull!
För ingen gillar en tråkig människa, bortsett från andra tråkiga människor... fast det räknas inte.
Och sluta vara så himmla duktiga och präktiga också när ni ändå håller på för sånt stör jag mig på!
Och finförnämt folk också för den delen!
Men nu ska jag sluta hacka ner på folk, känner mig som en bitch... o.O
haha tjaaarå♥


Bitch..? Nej, jag är väl alltid snäll...?

Kommentarer
? Nörd

jag pluggar på helger också, även så gillar jag att kolla på på spåret med mina föräldrar och diskutera saker med dem, vänner är bara till bekymmer, plugga och studera är det bästa som finns. Plus så är det väl bättre att få en utbildning än att vara gangster och göra dumma saker som man inte borde.

2009-10-03 @ 19:01:35



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0