HÄNDY ÄR CPCPCP

Haallu :D
Nu sitter vi och äter godis i Handiis säng. Hon är cp.
Hon sitter brevid mig och "försöker" göra sin läxa, man skulle ju kunna säg att det inte går så bra ;) haha
Vi ska väl släcka och sova nu snart tror jag, börjar ju bli dags att nanna nu.
Skola som vanligt imorgon. Har nog svenska och naturkunskap I think.
Naturkunskap är verkligen (N)!
Meeen jag ska nog klara mig.

HAHAHA jag tror jag kissar ner Handiis säng snart... Handii är verkligen cp!
Hon tog två godisar och satte på ögonen och så sitter och som ett sär och as garvar... HAHA
*skakar på huvudet*
Men nu måste jag nog gå på dass innan jag kissar på mig :|
Puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0