HOME AGAIN

Nu sitter jag i soffan och försöker hitta en bra plats där mitt internet kan övergå från grönt till blått -.- grr...
Meeen eftermiddagen/kvällen var hel nice! :)
Vi började på en japansk restaurang i Hbg city där vi åt sushi, as gott!
Sen bar et av till bion där vi såg The September Issue som faktiskt var as bra!
Det var ju en dokumentär men det var ingen sån tråkig dokumentär om hur man gör apelsinjuice eller så utan den var mer som typ det programet på tv ni vet The Rachel Zoe Project eller vad det nu hette.
Den handlade typ om Anna Wintour (chefredaktör för amerikanske Vogue).
Så handlade den om hur dom gör the September issue. För ju st i September är Vogue alltid extra stort med tanke på att September är modets Januari.
Äh det är svårt att föklara men den var iaf as bra, så för alla er modeintresserade människor; gå och se den!
Efter filmen gick vi till Mezo och tog en kvälls fika =)
Tack för eftermiddagen/kvällen mammi det var mycket trevligt!
Men nu ska jag välja kläder till morgondagen.
Pussisar så länge♥


I♥sushi (men det är ju klart, jag är ju sushifittan ;D haha)

Btw, jag har råkat göra något cp så detta inlägget skulle blivit publicerat för länge sen men ja, publicerar det nu :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0