I'M BACK (REDAN)

Ja... min plan att få sova gick inte så bra med tanke på att dom två turtur duvorna vägrar lyfta sina feta arslen från soffan och gå och lägga sig... Detta innebär att jag int heller kan lägga mig. Så ni ligger jag bara här och fryser häcken av mig. Och det finns inte ens något att göra på datan längre.. Allvarligt, skulle det verkligen va så hemskt med lite SÖMN ibland?!
Jag kan tänka mig hur jag ser ut nu på ett ungefär; blodsprängda ögon, jätte risigt spret hår, nästan inget smink kvar och helt död typ.
Kära tider vad jag önskar att jag låg hemma i min varma, mjuka, mysiga säng i mitt ostädade rum, i vår fina mysiga lilla lägenhet! ;(
Menmen, jag får ju inte komma dit igen förrän på torsdag (heartbroken)...
Aeeehhh nu ska vi inte vara så negativa! Det är inte så hemskt här som det kanske låter, jag är bara trött och typ irriterad nu så lita inte på mig ;) haha
Nu ska jag tjata lite på dom!
Tjaaao♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0