IN KARLSHAMN

Alltså nu har jag inte bloggat på hela dagen :|
Jag ber verkligen, verkligen om ursäkt men kan ju inte sitta vid datan nu när vi är här... ;/
Jack och Josef väckte oss vid 12 idag och sen åt vi frukost, fixade oss och sånt vanligt.
SEn vet jag faktiskt inte riktigt vad vi har sysslat med resten av dagen men ikväll har vi varit ute och kollat omgivningarna lite. Händer inte så mycket här skulle man ju kunna säga x) haha
Vi har nyss varit där nere och spelat spel med Jacks släkt. Dom ahr typ släktträff här ikväll.
Man känner sig ju lite felplacerad men whatever =)
Nu sitter dom andra och kollar på Wild Hogs och då tog jag tillfället i akt att bogga lite :)
Vet inte vad som händer sen, men jag och Handii ska nog kunna tjata ut dom :) hur kul är det liksom att sitta här? ._.
Åker hem imorgon, vet inte riktigt när men vi hörs då om inte innan!
Puss babys♥

Kommentarer
? Anonym

vilken finblogg, du skulle inte kunna hjälpa mig med design? :) kram

2009-10-18 @ 12:06:00
URL: http://carlssonseliin.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0