JAG ÄR VAKEN...

oturligt nog!
Järnvägars plåtspikar vad jag är trött..
Vaknade brevid Handii idag vid 9. Då gick hon upp och fixade sig för dom skulle på möte idag.
Jag sov vidare tills vi skulle köra.
Sen släppte dom av mig hemma och nu ligger jag i min säng och har nyss käkat frukost.
Idag blir det mormor och morfar (great? not!) men förhoppningsvis får Handii följa med. Då kommer det genast bli mycket roligare =)
För övrigt är mitt internet grönt (ovanligt huh?) och jag är lite irriterad för det men är dock för trött för att få ett hysteriskt utbrott :)
Borde kanske sova lite till, ska trots allt inte åka förrän vid halv 3..?
Men aja, vi hörs!♥

btw så har jag bränt min hand i ugnen, ontontont! :(

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0