JAG JUST NU



Min mammi köpte godis till mig när vi var ute =)
Jag som skulle äta nyttigt.. ;/ haha aja får väl börjar typ efter helgen!
Grr.. min mamma ska hela tiden lägga sig i mitt bloggande. Seriöst.
Jag vill bara vara en normal 16 åring med en normal blogg som jag äntligen förstår mig på med alla koder och sånt skit. Jag menar jag har ju precis satt mig in i alla sånna komplicerade grejjer som har med blogg och bloggdesign att göra på Blogg.se men nu kommer hon och vill att jag ska byta webbhotell för jag ska bli en känd bloggare.
Visst, det är klart jag vill det men vad är det för fel på Blogg.se? :S
Och varför måste hon lägga sig i...?
Nu har hon dessutom tvingat mig sitta och läsa (noggrant) igenom typ 10 sidor med mini liten text i en tidining som heter blogg guiden. Någon som har hört talas om den?
Shit the same, det verkar ändå tråkigt och dött.
Jag är ingen person som kan läsa något tråkigt och långt. Det går bara inte. Det skulle heller aldrig falla mig in för jag kan inte stay fokused om jag tycker det är dö trist.
Men ajja, det är väl bara sätta sig och läsa om webbhotell och sånt kul...
Wish me luck, puss♥

Kommentarer
? amanda

hur blev det med nyttigheten? -.-

hahahahahahahahahahahahahaha

2009-10-01 @ 19:37:38
URL: http://amandapaulineknowsbest.blogspot.com



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0