KARLSHAMN TOMORROW...?

Alltså Handii, om du läser detta, skulle inte du ringa mig och säga hur det blir imorgon?
Måste kind of veta om vi ska till Karlshamn imorgon bitti eller inte för isf måste vi fixa tåg tider och sånt.. Känner att det börjar bli lite ont om tid nämligen.. (n)
Ett tips, försök aldrig planera något med Handii och hennes kille, aka nörden/geek.
Jag är ingen sån person som planerar, nej jag är nog mer typ den mest oplanerade person både du och jag känner. Men helt seriöst, jag får panik, adhd, damp, alzheimers (stavning?) och all sjöns skit när jag ska försöka planera in något med dom två! -.-
Det är typ så här;

Jag - "Hör nu med era föräldrar i tid för annars planerar jag in något annat"
Handii och Jack - "Okej"
4 timmar senare.....
Jag - "Har ni hört med era föräldrar än?"
Dom - "Nej.... ska göra det imorgon"
Så håller dom på så fram till kvällen innan vi ska åka... grr..

No offence, för ni läser antagligen detta both of you. Men ni s u g e r verkligen på att planera!
Haha♥


Så här känner jag mig när jag ska försöka planera med dom, på ett ungefär (y)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0