LINNEAH ÄR TRÖTT OCH HUNGRIG

Varför finns det inget att göra en fredags kväll?
Här sitter vi i Handiis soffa med var sin data och glor, en FREDAGS KVÄLL! Hallå liksom?
Jag börjar dessutom bli trött och så är jag hungrig :( Vi får väl gå och värma oss var sin pizza i micron eller något.
Alltså det med bantningen och det är nog inte riktigt min grej x) hahaha jag kommer aldrig klara mig på bara sånna natur diet saker så who am I fooling?
Min kärlek till mat är helt enkelt för stor ;)
Dessutom, vem mår bra av att leva på choklad dricka och knäckebröd? ;S Not me!
Men nu ska jag tjata på Handii så att min oh så hungriga mage kan få sig en liten pizza :)
Puss!♥


Så ska det va!

Btw, det kom nyss en sak med massa ben, spröt och vingar och satte sig på mig! :'| wääähh


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0