LÖRDAG KVÄLL

Det finns ingenting att hitta på ikväll :( Helt seriöst, är hela ängelholm döda? Okej, dum fråga...
Jag sparkade nyss in i ett bord :|
JÄRNVÄGARS PLÅTSPIKAR och NEDRANS SKIT vad ont jag har... jag tror alla tånaglarna trillade av nu :(
Men whatever, har nyss käkat tacos med mamma, Hannah och Hannahs kille Tom. Dom säger att jag är en fjortis med way to mycket mascara. Detta stämmer dock (självklart!) inte så jag letade upp en bild på två übeeeeer fjortisar med leopard tights, reflexvästar, stort tuperat blont hår och typ as mycket smink och dom kind of ångrade sig då *nöjd* hehe
Men nu ska jag nog sticka ut en stund med rebecca så vi hörs sen när jag kommer tillbaka! :)
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0