MAN BORDE KANSKE PACKA?

Hmm... ligger i min säng ny duschad och lyssnar på You belong with me.
Borde jag kanske börja packa inför imorgon och kolla tågtider? Och kanske ringa Handii..?
Det vore kanske en bra idé men jag pallar inte.
Jag är rätt hungrig nu, har bara ätit två mackor idag :D, så det är väl dags att äta nu.
Sen får jag nog ta tag i packningen I guess.
Så jobbigt, men aja shit the same.

Och sen vill jag även säga att det var så himmla sjukt onödigt gjort av dig att göra detta till en så stor grej, för det är verkligen ingen stor grej från början.
Men är det så du vill ha det så, jag tänker iaf inte bråka med varken dig eller din tjej utan jag kommer bygga upp väggar runt mig och ignorera er och allt ni säger.

Nu ska jag gå och äta :)
Puss♥


You're the only sunshine in my life♥

Kommentarer
? alice

jag såg den bilden du gjort till paow! Hade du kunnat göra en sådan fin till mig också? ;)

2009-10-15 @ 19:27:10
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/
? alice

Ja, jag kan se! Vill bara se hur det blir och så =) Hade du kunnat klippa ut bilden som du gjorde där? :) Du kan välja en fin bakgrund själv du verkar bra på det =) Men jag skickar en bild till din e-mail :)kram

2009-10-15 @ 21:31:14
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0