MATA MIN SPARGIRS!

Jag vill ha pengar!
Fy vad jag vill ha pengar!
Det finns så sjukt mycket jag behöver just nu och jag hittade precis vääärldens snyggaste skor. Helt allvarligt så var det dom snyggaste skorna mina ögon någonsin skådat.
Dom kostar 600:- hmm... var ska jag få sånna pengar ifrån..?
Nej, ni får inte se dom kanske sen om jag köper dom någon gång, hehe ;)
Jag behöver just nu; vinterjacka, glasögon utan styrka, mina älsklings skor och massa fina smycken.
But I'm broke :(
Snälla, ge mig pengar någon? =)
Men nu ska jag sova och drömma om my beloved shooes.
Jag vet att jag är lite underlig ibland, men det kan ni leva med :)
Godnatt snuttisar♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0