MY WORLD IS YOUR WORLD

Jahapp, Julia hittade ett par jätte fina (och dyra) gröna pärlörhängen på Guldfynd som hon köpte :) akta dig nu så dina öron inte trillar av ;) hahaha
När vi hade köpt dom gick vi till källan där vi bl.a. träffade Nellie och Johanna G :)
Sen skulle Julia gå och sola med Michelle (jag vill ocksååå) så jag och Nellie gick hem till mig en liten stund tills hennes mamma kom och hämtade henne.
När hon hade åkt stupade jag i sängen med jeans, halsduk och hela köret.
Man skulle ju kunna säg att jag va varm när jag vaknade... ._.
Nu har jag ätit och bara suttit i soffan och snackat med folk på msn en stund.
Hel-störd tjej skrev till mig på msn och bara "vem är du?!" så jag bara typ "eh linneah, du adda mig" så fick hon värsta damp och bara "varför skulle jag vilja ha dig på min msn? du är seriöst as ful." och sånt x) Inte mitt fel att hon addar massa folk hon inte känner...? o.O
Dessutom börjar jag ju nästan själv tycka jag är ful när så mycket random bitch tjejer skriver det till mig överallt hela tiden... :| ;)


Live your life with arms wide open

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0