NO KARLSHAMN

Am I surprised...? Nope, not really.
Ajja, blir väl cill hos Elaine med babes ist :)
Men nu ska jag be att få tala om för er att jag är så trött så jag orkar inte ens somna!
Det måste ju ändå vara höjden av trötthet, eller? ._.
Dessutom är Clara en fisk men jag är en död fisk. Eller inte egentligen, för egentligen är jag en hanikappad tant på bussen och Clara slickade bara på min klubba en gång.
Fast sen trodde Julia att jag hade tappat en handikappad tant på badhuset fast det egentligen var min vantar jag hade tappat där.
Men Van och Clara var så snälla så dom hämtade dom så nu är allt lugnt igen, bra va? =)
Men fråga inte vad jag yrar om för jag är en död fisk :D
...som nu ska sova, om jag orkar o.O
Hehe Puss&Godnatt♥


Mwihihihihihi (aa'<333333333333333

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0