NU ÄR DET JUL IGEN...?

Hmm.. jag har en konstig känsla av att julen är ruskigt nära :O
Alltså det är ju typ as långt till dess men det känns ändå som om den är här.
Det känns som att folk snart börjar plocka fram alla sina tusentals tomtar, hänga upp stjärnor i fönstret och sätta upp glitter i alla vrår.
Nu firar jag ju inte jul om ni inte visste det, men jag tycker ändå det är så mysigt när det är mörkt, kallt, vitt överallt och så är det ljus och glitter.
Man blir liksom lycklig bara man tänker på det.
Och det känns skönt, att det finns något som skulle kunna göra mig lycklig.
Inte glad, utan riktigt lycklig igen.
Jag kommer ju dock antagligen missa allt detta eftersom jag ska på skidsemester med Michelle och sen ska jag nog även utomlands med Handii :)
Ohh förresten vad jag längtar till nyår!
Jag älskar raketerna och den mysiga stämningen som råder då =)
Nu kan jag knappt bärga mig tills det kommer snö heller :D (fast jag inte är för kyla så älskar jag faktiskt vintern, när det är snö, inte blask och sånt äckligt skit!)
Men det är bara att tålmodigt vänta.
Så länge kan jag nöja mig med att längta efter nästa månad då New Moon kommer ut :D *dör*
Jag och Handii ska sitta allra längst bak (H)
haha♥


*läääängtar*

Kommentarer
? Erica

boken är mycket bättre men filmen verkar också bra:D

2009-10-12 @ 10:30:02



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0