SKURT

Hallåjah!
Nu sitter jag i entreprenörslabbet med Erica och Isabel :)
Isabel försöker lära sig facebook spelen och det låter itne som det går så bra ;)
Erica sitter och irriterar sig på allt och alla och jag sitter och känner mig som om jag har blivit överkörd av en traktor (N)
I eftermiddag har vi kollat på en film med Skurt...  han snackar jobbigt.
Fast jag sov i en soffa mestadels av filmen så såg inte så mycket...
Där emot kan det vara orsaken till att jag känner mig så här.
Whatever, efter skolan ska jag träffa Handii :)
Men måste gå!♥


Zööt va? :)

Kommentarer
? michelle

sv:tack älskling:D



Skurt,jag känner igen det....vad gör han?:D

2009-10-06 @ 17:54:32
URL: http://michibelle.blogg.se/
? LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Jävlar vad snygg din blogg var! :D Söt header. ;) <3

2009-10-06 @ 19:26:44
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0