SLEDEN

Ja det är nog ett bra ord för vad jag är just nu.

Efter att jag och Josef hade varit nere och ätit lite nattmat igår kväll berättade jag ju att Handii och Jack äntligen hade rest sig från soffan så vi kunde bädda och lägga oss.
Men då flyttade dom över till sängen istället så det blev inge med att sova.
Josef och Jack gick ner till sig vid typ 6 kanske?
Sen hände det mig och Handii en liten incident som bara var så typsikt oss och vi låg på golvet och garvade och petade i typ 1 timme, hahaha! Jag trodde seriöst jag skulle dö då x)
Vi la oss vid 7 imorse och sov ytterst lite.
Idag tog vi tåget till Hässleholm halv 3, där vi bytte och åkte dom äckliga, lila skabbtågen till Åstorp ._.
Där hämtade hennes pappa oss och sen lämnade dom av mig hemma.
När jag kom hem sprang jag typ in i duschen och gjorde även "PEACE", Handii (haahha! intern skämt) XD
Efter en efterlängtad, låång och väldigt varm dusch la jag mig med datan i sängen och kollade på She's the man :)
Nu ligger jag och lyssnar på Karlshamn (tror låten heter så?) och ska strax sätta igång med lite skolarbete.
Jag kommer dö i skolan imorgon med tanke på hur lite jag sov inatt och hur mycket plugg jag har att göra ikväll ._.
Wish me luck babes så hörs vi lite senare :)♥


En styck väääldigt trött linneah :)


Kommentarer
? julia

we need to talk,längesedan nu! :(



Sv: jag älskar dej gumms<3

2009-10-18 @ 21:52:36
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0