SNART ÄR DET FREDAGSMYS! (igen...)

Väldans vad veckorna går fort nu för tiden!
Det känns som att jag är en åskådare som sitter och tittar på när mitt eget liv flyger förbi, som en film som snabbspolas framåt.
Det känns som om det var igår jag fyllde 16 när det egentligen är mer än en månad sen nu.
Hur många blogginlägg har jag egentligen hunnit skriva på den tiden?
Varje dag är likadan, man går upp, går till skolan, går hem, sätter sig vid datan och sen är det dags att sova.
Varenda dag ser likadan ut. Jag lever för helgen, jag gör verkligen det.
Men jag vet inte hur man ska orka.
En helg ligger liksom på två kvällar, två dagar, två sovmornar..
Hur ska jag orka? Hur ska jag hinna?
Man vill göra något kul både fredag och lördag kväll, man vill hitta på något kul på lördagen och sen vill man ändå sova hur länge som helst både lördag och söndag... De lediga dagarna räcker helt enkelt inte till och jag pallar inte.
Nu när det börjar bli mörkt och ruggigt ute också så tappar man bara lusten helt. Fy.
Aja, nu är det iaf snart helg igen och vi får se vad som händer. Egentligen borde jag nog vara hemma och ta det lugnt, för jag är så himmla trött i skolan alltid.
Men det känns som att man slösar bort sin tid då.
Blir kanske Karlshamn med Handii men vi får väl se. Blir ju aldrig av när vi säger att vi ska men det kanske blir den här gången, vem vet? :)♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0