SÖTA LILLA LUDDEBOOI




Awe, titta vem som fick luft någonstans ifrån och bestämde sig för att ta upp kontakten ;)
Dock på lite fel sätt? För fjoooortis kommer ju verkligen från rätt rövhål, luddebooi.
Och kolla så moget längst ner. Inget bättre att komma med så han kallar mig kines cepebarn och blockar mig.. haha!
Kom igen, skaffa ett liv din lille fjortis :)
Visste ni förresten att luddebooi använder smink? Awe sweet huh?


Ser ni foundationstrecken? =) mwihihihi (aa'

Så luddebooi, du kan ta ditt feta överbett och gå och gömma dig under en sten för jag vill aldrig se eller höra något från eller av dig igen :*
Payback's a bitch.


Kommentarer
? michelle

omg, IDIOT. Roligt också att det enda han hörde i din kommentar var "tottar.." också, smart kille! Sen hans sista kommentar, han var så jävla ägd och kom inte på något bättre. "Gå o lek med nån kines cepebarn", luddebooi vet verkligen hur man ger någon svar på tal han! NAT. seriöst,sånt här stör mig. Gå du och lek med din foundationkräm istället,lilla gubben och låt Linneah va :) PUSS (hoppas du läser det här ditt as)

2009-10-28 @ 21:41:01
URL: http://michibelle.blogg.se/
? jojjie

HAha han är ju så ägd :)

om han inte visste det själv så är fks asiater finaste "rasen" :'D

2009-10-29 @ 14:23:31
? Felicia"Handii"

ska vi döda nån :D

(internt skämt) haha

fats jag ska slå nån mktmktmktmkt hårt:))

2009-10-29 @ 23:01:59
? Niklas Malm

Omogen pöjk :O

2009-10-30 @ 17:40:15
? William

Surfa runt och sökte någon helt annans blogg. Men nice job and keep it up.

2010-10-28 @ 18:25:42



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0