TILL MERGIM:

Nu kan du kalla mig "en sån asiat som du", nu kan du sluat kalla mig "jävla kines" och annat nedvärderande skit.
Därför jag stog på mig.
Men det är slut med sånt nu. Ingen annan står upp för var dom kommer ifrån så varför ska jag?
Asiater har gett upp, dom bryr sig inte längre om någon kalalr dom jävla kines trots att dom är från vietnam för det är så vanligt. Jag har brytt mig. Jag har brytt mig, inte bara när folk kallat mig det utan när folk kallat andra jag känner det och jag vet att dom inte är det.
Men även jag har en gräns och det var min.
Du ska veta att jag inte har snackat skit om dig trots att både du och din tjej har varit på mig och mina vänner innan.
Ni har sagt att minst två av mina vänner är fula och att det ser ut som om dom blivit överkörda.
Men jag har inte snackat skit om dig för det för jag vet att man borde lära känna personen innan man kan dömma den.
Och jag känner fortfarande att det hade varti för tidigt att dömma dig, men det har jag gjort nu.
Och det är ditt eget fel. You brought this over youself.
Och inte bara över dig själv utan över andra albaner också för det är p.g.a sånna som dig ni albaner får en negativ stämpel.
Kliv av dina höga hästar och se sanningen i vitögat; du kan faktiskt ha fel ibland. Man kan inte ha rätt alltid.
Och jag måste erkänna att du faktiskt hade rätt att bli lite sur denna gången när jag drog er alla över samma kam.
Men du hade ingen rätt att börja kalla mig massa saker. Du kunde tagit upp det på ett moget sätt som vissa andra gjorde.
Dessutom, varför har jag blivit "albanhataren"?
Det var folk från vår klass som gick till rektorn och klagade när två nya albaner skulle börja (och visst jag var med dom, men det var för att jag råkade stöta på dom när jag skulle gå hem och dom satt där nere, jag klagade inte på er till rektorn), jag har aldrig klagat på er till någon lärare heller för den delen, det var inte jag som suckade högt och tydligt när vi fick höra att två nya skulle börja och det var inte heller jag som ville byta linje p.g.a det (vilket jag nu vill).
Så varför har ni valt just mig? Är det för att jag är liten, blyg och inte säger så mycket?
Är det för att jag har lite dåligt självförtroende så ni tycker det är lätt att hacka ner på mig?

Jag vill bara att du ska veta att jag har aldrig tyckt riktigt illa om dig, förrän idag.

Kommentarer
? Erica

Nu jävlar nu för fan så kan man fan inte göra! JÄVLA MERGIM! Hatar honom nu! AHHH fitta!

2009-10-15 @ 18:28:04
? aylin - All eyes on me

HAHAHA SERIÖST SKAFFA DIG ETT LIV BRUDEN, LEK INTE OSKYLDIG. DU OCH DINA VÄNNER HAR INET SÅ MYCKET ATT SÄGA, NI SKÄMMER BARA UT ER. OCH ATT MERGIM SKULLE HA HOTAT DIG ?:S

bYT SKOLA OM DU ÄR SÅ VUXEN OCH STÖR DIG SÅ MYCKET PÅ ALBANER.

PLUS DE FAN INGEN SKILLAND PÅ ER KINESER , VITNAMESER Å ALLT VA DE NU ÄR, NI E ALLA LIKA FULA !

2009-10-15 @ 18:45:06
URL: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
? aylin - All eyes on me

aj aj, jag visste inte att man tog bort kommentarer här XD



du kommer ändå få skämmas hahahah XD

2009-10-15 @ 18:59:50
URL: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
? aylin - All eyes on me

Jag förstår varför du inet vill ha min länk, haha bilden som du gjorde är ju rät så pinsam XD

Det är min kille ,jag lägger mig i hur mycket jag vill, plus du skriver om han och hans tjej. Så du har redan blandat in mig. Skriv inte om min kille, säger bara till dig. Bättre att du låter bli om du är smart :)

2009-10-15 @ 19:26:02
URL: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
? M E R I T A ^^

pratar du om min store brorsa megge ?(O)

2009-10-17 @ 00:08:06
URL: http://marrissyster.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0