UÄÄH

Jag känner mig som om någon har spolat ner mig i toastolen..
Gick inge vidare bra att sova. Mobilen tjöt typ en gång i sekunden...
Varför är det alltid så att det inte är någon som hör av sig när man vill det men sen när man sover så rings och smsas det som bara den?
Man blir ju irriterad!
Jag kastade nästan ut mobilen genom fönstret, men sen fick jag en snilleblixt och stängde av ljudet istället (Y) haha!
Sen kom Handii och klämde mig under sin feta röv och målade en fjortis i paint som hon ville att jag skulle lägga upp på min blogg.


Happy now?
Fråga R***** också nu när du ser detta ditt handii barn :)

Jaaa, vi skulle ju egentligen stuckit ut sen men hennes pappa hämtade henne för hon skulle hem och göra läxor (n)
Ajja, jag är ändå as trött och mår fortfarande sjukt illa.. Tror jag håller på och bli sjuk :|
Wuuuäää! :'(♥

Kommentarer
? Hnadii

jag var ju inet klar :( hahaha ska mnsann göra den klar senm :C haha o ja din blev snygagre än min ;P men du e ju mer erfaren än jag på fjortis ;))

2009-10-12 @ 22:16:31
? Hnadii

jag var ju inet klar :( hahaha ska mnsann göra den klar senm :C haha o ja din blev snygagre än min ;P men du e ju mer erfaren än jag på fjortis ;))

2009-10-12 @ 22:17:09



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0