WHAT A MESS!

Alltså jag är inte i skolan idag heller ._.
Jag får inte lov att gå för min kära moder. Varför behöver ni inte veta :)
Hur som helst så håller hela vår klass på att slås till spillror och allt är bara kaos..!
Alla i min klass åker in och ut till rektorn, halva klassen tänker hoppa av och andra halvan sitter hemma och tjuter.
På ett ungefär...
Kan det bli mycket värre? Nej det trodde jag inte, men det kunde det visst för nu försöker min mamma få mig att byta skola (N)
Detta är verkligen sjukt!
Men nu är mina kära vänner här som jag inte fått träffa sen i måndags (:O) för att förklara för mig hur saker och ting verkligen ligger till. Känner mig helt lost...

Och just det! Mamma vill att jag ska lägga ner min blogg också... :(
Ingen blogg = ingen Linneah </3

Kommentarer
? jennifer

snygg blogg ;)

2009-10-16 @ 14:32:12
URL: http://haagluund.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0