ÄLSKAR/ÄLSKAR INTE...?

Hur vet man egentligen när man älskar någon?
Detta är en sak jag har funderat över länge.
Personligen tycker jag att det tar ett tag innan man verkligen kan älska någon. Nu menar jag ju såklart inte att man måste vänta ett halvår innan det går att älska över huvud taget men jag tycker det är så silly när folk typ varit tsm i en dag och dom bara; Jag älskar dig mest! hmm... hur mycket betyder det då egentligen?
Det är ju bara något dom slänger ut i tid och otid då..
Att säga Jag Älskar Dig är något stor och allvarlig. Man ska inte säg det om man inte verkligen gör det för man kan såra den andra så otroligt då.
Man ska inte känna sig tvingad att säg det bara för den andra personen sa det och den andra personen ska helelr inte tvinga fram det genom att säg;
- Jag älskar dig!
- Awe..!<3
- ....hur känner du för mig...?
- Det vet du redan.
- Så du gillar bara mig...?

Bara låt det komma i sinom tid.
Slit inte ut den meningen för då kommer den tappa sin betydelse som så mycket annat här i världen.
Om jag själv hade haft en kille skulle jag inte vilja höra det förrän vi hade varit tillsammans ett tag så jag verkligen skulle veta att han menade det. Men det är ju bara enligt mig. Alla är ju olika, som tur är! =)


Kommentarer
? lillebror:)

du har helt rätt kära syster:)

2009-09-29 @ 20:01:03



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0