DÅLIG DAG

Heej alla!
Har sovit hela dagen idag. Mår inte så bra. Har ont i huvet och feber..
Funderar på om det finns något att göra, har så himmelens tråkigt! Sitter bara här och lyssnar på River flows in you, dags att byta låt kanske?
Sen skulle jag vilja tacka Conrad för mitt besökarantal har verkligen stigit sen du började hjälpa mig! =)
Det är fortfarande inte så högt, men det är betydligt högre :D
Och till alla er nya läsare; fortsätt klicka in er här och läsa, det uppskattas ska ni veta!
Nu ska jag nog gå och kolla i min garderob och se om jag hittar en lämplig outfit till fredag. Har jag berättat för er vad som händer på fredag förresten? Det har jag nog inte ju :O
Conrad ska starta en blogg och har sånt typ blgogrelease party i Malmö på fredag och jag är vip, hehe
Must look my best then så vi hörs sen, puss♥

Kommentarer
? rebecca

fan vad kul! :o jag kollar din varje dag (a)<3

2009-09-08 @ 21:30:11
URL: http://liivetenligtrebecca.blogg.se/
? michelle

hm,jag vet inte vad jag ska ha på mig? hur fin ska man va? :o<3

2009-09-08 @ 23:17:16
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0