FÖRETAGANDE

Hejhej :)
Nu sitter jag i skolan brevid Johanna och har företagande. Helt ok, fast jag tror jag har typ sån dyseliksi eller vad det heter när man inte kan sitta och lyssna och liksom sitta still... Det går helt seriöst inte! :o
Men aja, nu är det rast så sitter och lyssnar på Avril Lavigne och kollar bloggar. Finns inte så mycket annat att göra när man är på skolans nätverk. Dom har ju spärrat bdb.. :(
Vi slutar nog 2 idag för Herman skulle på något möte och sen blir det hem och typ fixa lösnaglarna till imorgon kväll =)
På tal om imorgon kväll, Rebecca var så snäll så hon följer med mig dit så nu behöver jag inte åka ensam eller med Hannah iaf :D Tack gumman♥
Och hur tycker ni jag ska ha håret? Tripplat eller plattat?
(kommer ju nog inte hinna fixa löshår och då funkar inte lockigt :/)

Kommentarer
? emma

va bra att hon kunde följa med :D du ska ha tripplat tkr ja ;)<3

2009-09-11 @ 10:11:59



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0