FÖRSTA OKTOBER

Ja nu är ju klockan typ 1 så det är rent tekniskt sett den första oktober nu.
Ny månad och jag ska ta nya tag. Vet dock inte hur jag ska orka.
Är alltid så trött nu för tiden och i denna höst kyla med all blåst också... har dessutom känt mig rätt nere på sistonne och det blir inte bättre nu när det blir mörkt och kallt.
Jag ska iaf börja äta nyttigt och så ska jag börja springa regelbundet. Känner att det behövs nu.
Men nu ska jag sova och glömma allt. Skiter blankt i att jag kommer faila på provet imorgon! Jag orkar inte...
Godnatt mina sötisar♥


Kommentarer
? amanda

det behövs verkligen inte att du ska ut och spinga och äta nyttigt! :o du kan gott lägga på dig ngra kilon! haha :D

p.s ilove you / din mandis

2009-10-01 @ 15:18:30
? amanda

det behövs verkligen inte att du ska ut och spinga och äta nyttigt! :o du kan gott lägga på dig ngra kilon! haha :D

p.s ilove you / din mandis

2009-10-01 @ 15:18:33
? amanda

det behövs verkligen inte att du ska ut och spinga och äta nyttigt! :o du kan gott lägga på dig ngra kilon! haha :D

p.s ilove you / din mandis

2009-10-01 @ 15:18:37
? michelle

ska vi ut och springa tillsammans,gumman?:D



2009-10-01 @ 16:43:52
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0