GODKVÄLL

Nu ligger jag i min skön-sköna säng och ska strax sova. Det ska bli väldigt skönt med tanke på att jag är as trött

Efter skolan kom Handii hit så fixade vi lite.
Sen kom Emma och va här en liten stund och sen gick vi alla 3 tillsammans till torget.
Där ifrån tog Emma bussen hem och jag och Handii åkte till vääääla :D wiie
Där köpte jag; ett halsband med många kedjor och typ nitar (?) på H&M för 80:-, ett armband med typ tre stora kedjor på H&M för 60:-, en stor silvrig ring på H&M för 40:-, en glittrig/silvrig eyeliner på H&M för 30:-, lösnaglar på H&M för 80:-, svart och silvrigt/glittrigt nagellack på Cubus för 40:-, ett par svarta (ser ut som fejk skinn) tights på H&M för 150:-, ett ljus rosa typ linne/tunika med paljetter på H&M för 100:- och det var nog allt.. Minns inte riktigt :P
Men nu vet jag iaf vad jag ska ha på mig på fredag och Conrad har godkänt det =)
Nu ska jag bara hitta någon att ta med mig :(
Någon som vill med? snälla!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0