GOD"MORGON"?

Idag kan jag inte direkt påstå att jag mår toppen och därför har jag inte heller varit i skolan.
Vaknade 15.00 av att Handii ringde och undra om jag vill gå på bio med henne ikväll.
Men jag är sjuk, pank och sen vill jag inte se filmen hon skulle se, Flickan som lekte med elden.
Jag tycker både den och den där Män som hatar kvinnor verkar jätte hemska! Sånna filmer gillar jag inte och sen tycker jag inte om svenska filmer heller.
Aja, nu sitter jag i soffan med 2 täcken och fryser häcken av mig medans jag lyssnar på Känn en doft av kärleken.
Hmm.. den doften känner inte jag iaf...
Handii kommer nog snart hit, skulle nog va här en stund så det ska bli lite trevligt med sällskap =)
Puss♥


Kommentarer
? michelle

hjärtat,jag skulle vilja ha såna "Michelle hissar&dissar", och då vill jag ha såna bilder så du har. hur gjorde du dom? och skulle du orka att göra såna till mig? inte likadana förstås, men ja nåt bara:)<33

2009-09-23 @ 17:50:36
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0