I HAVE A DREAM, A FANTASY..

Åhh vad jag vill åka utomlands just nu! Jag skulle kunna sätta mig på första bästa plan till vilket varmt land som helst!
Jag klarar inte av kylan i det här landet, den tar död på mig.
Atm sitter jag och lyssnar på låtar från Mamma Mia filmen och dom påminner så mycket om Teneriffa (vi lyssnade på dom då) och jag saknar det så sjukt mycket! Det var 2 av dom bästa veckorna i mitt liv!
Dessutom får jag verkligen lust att se den filmen nu också! o.O
Nu slog det mig! Jag vill till Grekland!! Det är väl där filmen utspelar sig? Eller är jag helt ute och cyklar...? xp
Hur som helst skulle jag kunna döda för en resa till den platsen!
Det är så sjuuuuukt fint där ._.
Snälla, finns det någon snäll människa som vill åka med mig dit? Och betala resan? ;) hihu




Någon som förstår sig på mitt lidande...? ._.


Kommentarer
? michelle

När vi blir typ..18 eller nåt. då ska du&jag åka utomlands och bada,sola,äta ute,shoppa och ragga på otroligt snygga bruna greker! <33

2009-09-24 @ 17:16:58
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0