JAG ÄR LEVANDE DÖD

Nu tänker ni säkert alla; "Man kan inte vara levande död" men där har ni fel!
Ni glömde ju bort att jag är jag och att jag kan allt (H) hähä
Idag kan man ju säg att jag är trött ._.
Dessutom är jag helt slut i kroppen. Nu är jag så snäll så nu tänker jag berätta varför :)
Efter mormor och morfar åkte jag och mamma till Ica Maxi, (N), där vi mötte upp Hannah som hade cyklat dit så skulle dom in och handla. Men jag är inte direkt till någon större hjälp när det gäller att handla mat så jag tog Hannahs cykel och cyklade hem.... i motvind........... jag dööör nu :(
Men får väl snart resa mitt växande (buuhuu) arsle och sticka ut och träffa my dear brother en liten sväng snart :)Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0