KOLLA VEM SOM ÄR VAKEN

Nu är klockan 12:00 och jag är redan vaken (H)
Redan ja för annars brukar jag gå upp typ 2 på helgerna :p
Men inte i dag, nej jag har mycket att stå i!
Jag måste städa hela mitt rum och städa hos Daisy för sen ikväll ville Amanda sova här så ska försöka hinna med städningen så det går :)
Just nu sitter jag och försöker hitta en ny fin bakgrund till min kära blogg (igen ja).
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd. För lång eller kort eller smal eller bred. Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel..
Så är det när det gäller allt i mitt liv, inte bara bloggen.
Men nu ska jag återgå till mitt letande och kanske sminka mig lite, man mår faktiskt bättre då =)
Later♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0