MAN KAN BARA INTE ÄLSKA ETT SVIN!

Så, hemma igen =)
Tack för en trevlig pratstund Amanda, du är bäst! :D
Nu sitter jag i soffan med min mysiga nya kofta som jag fick från Emma baby :)
Jag fick massa finfina kläder av henne! :O *happy*
Atm kollar jag på Systrar i jeans på tv:n (älskar den filmen!) och snackar i tele med Handii :)
Får väl gå och äta något litet, känner att jag börjar bli hungrig igen... Seriöst jag kommer bli fet...
Jag är alltid hungrig och äter heeela tiden och kan äta hur mycket som helst! :| Det måste  bli ett slut på detta nu!
Från och med nu ska jag träna mycket och leva nyttigt!... det kommer ju säkert gå jätte bra... not x) haha men aja, man ska ju tro på sig själv :p
Nu ska jag gå och rota i skafferiet (efter något lite nyttigt ;p)
Hej så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0