MEN NEJ :(

Jag somnade när jag hade lagt upp dom bilderna och sov till typ för en timme sen. Nu har jag tvättat av sminket och ätit m.m. men klockan är ju cp mycket och jag som måste öva inför mitt matteprov imorgon!
Hinner inte öva något alls imorgon heller för det är direkt på morgonen :|
Alltså vem har matteprov klockan kvart över 8?! grr...
Jag är iaf så körd!
Snackade med Michelle i tele för en liten stund sen och nu är det spikat, jag ska med henne och hennes familj på skidsemester i vinter :D yeey vi kommer ha det bäst älskling<3
Nu sitter jag här och känner mig trött i kroppen men hur klar som helst i knoppen. Konstig känsla..
Har en ny favorit låt förresten,


Den är inte menad till någon speciell, tycker bara den är bra :)

Vad tycker ni? =)

Kommentarer
? michelle

Jaaa,vi kommer ha det sjukt kul! Åka skidor,ragga på söta boys med skidglasögon-bränna och sola i hängmattor:D sen tar vi med mammas trådlösa internet så vi kan blogga där i skidbackarna,like real proffsbloggers (h) älskar dig!<33

2009-09-30 @ 23:03:31
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0