SÅDÄR JA

Nu har jag städat klart hela mitt rum :)
SLutade 11 idag.
När jag kom hem loggade jag in på msn där en märklig sak hände.. Någon random brud från Sthlm (som jag har snackat med innan och som har varit hur snäll som helst innan) skrev till mig på msn att hon hatar min blogg, att hon ska skicka folk på mig (hahaha?), att jag är en "sushif*tta" (vad det nu är?), en j*vla h*r kines och en massa annat... hmm... jag undrar vad jag har gjort henne? :p haha
Shit the same, man kan ju inte vara älskad av alla, right? ;)
Hur som helst så har jag nu städat hos Daisy, dammsugat och dammat mitt rum så nu är här faktiskt hur fint som helst :)


Eller vad tycker ni? :)

Men nu måste jag byta om och kila iväg till stan där jag ska möta Isabel så ska vi sätta oss på Espresso house och ta en fika och sitta där med våra datorer som två nördar 8-| hihu
Hörs där ifrån!
Puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0