TORSDAG

Hellu, för er som är intresserade så tänkte jag berätta lite om min dag :)

Slutade 2 (sa ju att vi skulle få sluta tidigare ;D) och gick hem och satte på mina lösnaglar.
Halvvägs in i processen kom Handii som sedan satt och glodde på när jag målade dom svarta. (så om här är en massa stavfel så är det för att jag typ inte kan skriva med dessa naglarna xd haha)
Anyway så kände jag mig först lite som en häxa med långa, svarta naglar men har dock vant mig lite nu.
Hatar även lösnaglar för man kan ju inte göra något utan att dom trillar av -.- *suck*
När jag var klar med det gick vi ut på stan med mamma och köpte en svart, strapless bh till mig på Lindex för typ 149:- och sen fortsatte jag och Handii till Grafitti och tog en fika :)
Sen gick vi bara runt på stan och träffade lite trevligt folk.
Nu ikväll var vi på möte och sen var jag med Rebecca och sola. Jag är bruuuun som en pepparkaksgubbe nu :D
Men nu är jag dö trött och det är skola imorgon så jag ska sova.
Får se om det blir något imorgon, men ni lär ju iaf höra av mig under dagen.
Sov gott så hörs vi imorrn!
Puss♥


Baby, you know that I miss you

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0