WERE YOU BORN TO BE A PLAYER?

Alltså jag måste bara fråga en sak. Är alla fjortiskillar födda till players?
Jag menar finns det ingen fjortiskille i världen som inte är det?
Jag har iaf aldrig träffat en enda.
Hur tänker dom egentligen? Vad får dom att tro att dom kan göra hur dom vill med tjejers känslor?
Varför kan dom inte hålla sig till en tjej? Varför måste dom kommentera "soewtnoews<333" på alla fjortis tjejers bdbs när dom redan har en tjej? Lär er att uppskatta det ni har!
Vad är det egentligen som gör att det är så här? För det kan ju inte vara så att dom helt plötsligt förvandlas till players när dom väljer fjortis style? Eller?
Personligen tror jag det är så att det finns så sjuuukt många fjortis tjejer på bdb som bara vill ha booiis och är killen då en söt/snygg booii så vill alla tjejer ha honom. Efter ett tag lär han sig detta och vänjer sig vid att han kan göra som han vill.
Som man brukar säg; Mister du en, står dig tusen åter...

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0