WORLD PEACE

Var det någon mer än jag som fick hem denna boken idag?


Jag bläddrade igenom den lite fort och bara kollade vad det egentligen var frågan om och enligt mig verkar den rätt bra och vettig =)
Jag ska nog faktiskt läsa den!
Enligt vad jag förstod är den lite i samband med det som hände Therese Johansson Rojo, eller uppfattade jag det fel...? :s
Anyway så är det typ texter från t.ex. låtar, citat av kända personer och uttalande av människor runt om.
Såg att där va en sida med ett uttalande av Adam Tensta, så det är nog en härlig blandning skulle jag tro.
Ni får höra mer om den när jag kommit igång och läst lite :)♥

Kommentarer
? morten

Jag fick den också :P den verkar bra faktiskt :D

2009-09-24 @ 08:43:36



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0