28/4-10

Today, I was back on track! :D

Haha, stressade som en maniac till skolan imorse för att komma i tid eftersom dom låser och det var np uppsatts skrivning i engelska idag. Varade i 1 timme och det gick nog rätt bra, kändes helt ok bra iaf :)
Efter np hade vi typ 3 timmars håla (:O första hålan i mitt liv typ haha) så jag, Erica och Bella stack till stan en stund. Efter lunch var det idrott men eftersom jag egentligen fortfarande är sjuk så fick jag sitta och titta på.

Efter skolan stack vi till Väla :) Var där ett tag med Bella, Erica, Parsa och Mensur fast dom skulle åka och jag kunde inte det för min mamma skulle komma senare och Mensur fick inte plats i bilen så vi stannade kvar :]
Efter en stund kom mamma för vi skulle byta en kofta till mig. Hon köpte en sån där rosa och grå baseball "jacka" till mig på Gina Tricot igår btw :D Min mammi är bäst♥ Dock köpte hon xs och ville ha den lite större så vi skulle byta den till en s idag men såklart fanns det inte på Väla utan bara inne i Hbg så hon fixar det till mig imorgon :)
Det blev iaf typ 4 vanliga baslinnen och sen åkte jag och Mensur med henne hem.

Ikväll har jag mest chillat med min stencoola moder som aldrig är elak, bara ärlig *host* haha och kollat efterlyst.
Ska dock kolla bdb lite nu, har massa vänner som lagt upp bilder med tanke på att jag aldrig kollar det längre typ .__+
Puss så länge♥


Kommentarer
? Erica

Grattis och du vet vad jag menar;)<3

2010-04-29 @ 17:07:43



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0