FREDAGEN DEN 2/4

Tjennixen, rättså fint väder vi har idag! :D

Mamma kom in och väckte mig vid 12. Då låg jag, död som jag var, och drog mig till typ halv 1 då jag fick ett ryck och flög upp ur sängen och kastade mig in i duschen. kom på att jag hade bråttom hehe...
Resten av förmiddagen har gått åt till nödvändigheter och jag har nyss käkat frukost. Glömde ju totalt bort det i all yrhet o.O
Men nu måste jag stänga ner min data och pallra mig iväg. Ska träffa en kompis men vi hörs när jag kommer hem någon gång i kväll :)
Pusspuss♥

Hade en söt bild på mig om min lillebror här innan men eftersom att han är för söt *host* pussy * host* så var jag tvungen att ta bort den... :(


Kommentarer
? lisa

först vill jag säga att du har en bra blogg! :) läste i frågestunden att du var ett jehovas vittne. hur gör du då när du vill ha pojkvän?

2010-04-02 @ 15:28:35
? lillebror

SYRRAN snälla ta bort bilden:(

2010-04-02 @ 17:14:19
? djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 14:43:22
URL: http://djustd.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0