NOG INTE TRÖTT DÅ

Gókväll! :D HEHEHE

Skolan idag då, hade webbdesign. Vi sysslade med HTML koder. Tråååk ._. Slutade dock 11 så var hel ok ändå.
Efter skolan var jag men Erica, Bella och Parsa en stund och sen träffade jag även Johan en sväng tills jag skulle vara med Handii. Tillsammans gick vi på stan och snackade. Hon behövde nya skor och sen delade vi en pizza :)
Efter en stund kom Nellie och Stokki och joinade oss fast Nellie och Handii åkte hem rätt tidigt så jag och Stokki tog med oss Julii1 och gick till Kicks och Intersport. Senare stack hon och jag och Stokki satt kvar med Clara på källan. Resten av käll-tiden målade jag och Clara flower-power saker på en av väggarna där. Mycket kul faktiskt =)
När vi var klara där gick vi 3 med Van och Timme till vita räck för att checka läget. Där satt en massa folk och grillade så vi stannade där en stund och snackade med dom innan vi drog vidare till Clara och drack varm choklad. Har haft en mycket trevlig dag/kväll så tack så mycket! :) ...och tack Clara för att du slickade på mig♥


En fisk.


Min lillebror kan spela gitarr :] HEHE


Timme provade mina smycken.... :D


Kommentarer
? clarafina

tack själv för dagen/kvällen och VARSÅGOD för slicken! (H)



2010-04-17 @ 09:17:06
URL: http://clarafinaa.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0